wap.hockeysnack.com Ni kan få gästrin av oss. Han är en buffel som ni önskade. Gör det något att anledningen till krockarna/tacklingarna eg beror på att han inte kan svänga på grillorna och balansen är lite halvdan så han åker åt det håll han lutar tills det tar stopp.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ni kan få gästrin av oss. Han är en buffel som ni önskade. Gör det något att anledningen till krockarna/tacklingarna eg beror på att han inte kan svänga på grillorna och balansen är lite halvdan så han åker åt det håll han lutar tills det tar stopp.