1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 736741

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
ernie eagle: Tror inte de flesta som skriver här har någon tanke att de skall vara "tvärt emot dig".varför skulle dom det?? Du är engagerad o uppskattad för det...Nej
Utan precis som Du uttrycker din ärliga uppfattning i ämnet så gör ju också vi andra samma sak..mig själv inkluderat. Och det jag sett av Kristoffersons skicklighet är inte mycket tycker han känns mycket seg o osynlig i det mesta o inte heller vidare teknisk alls.
Nej en klar försämring gentemot Wennerberg. Sundh o Svensson såg man redan mot Modo nu i K-fors att där går det undan på rören och de verkar också rappa i tanken/spelsinnet.
Nej jag finner inte heller ärligt någon som skulle vara sämre än M.K i årets lag detta skriver jag då inte för att skapa debatt utan av oro för en sådan
mindre rolig värvning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.