-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4969)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Svaret kom blixtsnabbt. Nej det kan jag inte påstå. Men hur spelade laget ifjol då, frågade mig retoriskt? Vi var inte särdeles offensiva och vi jobba kopiöst i defensiven p.g.a. misstagen.
"Då kan ju inte jag bara kliva på och dra på mig idiotutvisningar och förstöra ännu mera för laget. Man måste ju använda huvudet också och tänka till i vilka moment man kan gå på och inte. Något som folk kanske inte lade märke till var ju att jag faktiskt smällde på i många situationer efter den där incidenten också".
Vad säger dfu om Per Hallin som lagkapten då?
"Varför kan inte jag vara lagkapten då? fräste Sanny märkbart irriterat."
Ja jag tycker ditt spel hämmas av kaptensbindeln. Är inte Pelle en bra grabb då?
"Pelle är en bra grabb men jag tänker inte gå in på detaljer med dig om det där, men ni supportrar vet så lite om vad som händer runt omkring i kulisserna inom laget".
"Men jag klandrar inte dig för att du har din åsikt, den är du fullständigt fri att ha, men tänk på det jag sagt".
Ungefär så utväxlades min konversation med Sanny på Drakkampen.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)