GävleLasse: Kan det inte tänkas vara så att anledningen till att Bicek inte kommer tidigare är för att även Brynäs vill ha han till billig skattekostnad och med den nya gentlemanna överenskommelsen så måste komma så sent att de kan vara med i hela slutspelet om det blir ett alternativ.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
GävleLasse: Kan det inte tänkas vara så att anledningen till att Bicek inte kommer tidigare är för att även Brynäs vill ha han till billig skattekostnad och med den nya gentlemanna överenskommelsen så måste komma så sent att de kan vara med i hela slutspelet om det blir ett alternativ.