1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 738196

Sv: Artistskatt och Mandy
Uddan:
Allvarligt talat...
Inga pengar???????????


Jag kan fan i mig vänta på Sheriffen till februari om det krävs. Vore det inte för honom hade vi spelat kvalserien ifjol, och det tror jag Nubben vet.

Ta hit honom. Om det beror på pengarna köper jag det - Om det beror på att de inte vill vänta 10 omgångar köper jag inte ett dugg av det

Manderville är ett av TIK:s bästa nyförvrv någonsin!!!

Jag avslutar med att svära i den nybyggda katedralen....

O jag hade måstat välja mellan Sheriffen och Jonte... Missförstå mig rått. Detta ör årets värvning, men jag kan bara inte förstå vad vi pysslar med nör det gälle rManderville. Samma sak ifjol.

KARLN BAR JU FÖR FAN LAGET PÅ SINA AXLAR!!!!!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.