Uddan: Även den störste hockespelare har sitt bäst före-datum. Kanske det är så Nubben resonerar?
Jag är på sätt och vis glad att han fick lämna laget som den hjälte han är, och inte göra en Tony Rickardsson-avskedsföreställning som slutar i en halvmesyr.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag är på sätt och vis glad att han fick lämna laget som den hjälte han är, och inte göra en Tony Rickardsson-avskedsföreställning som slutar i en halvmesyr.