1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 738241

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Frella: Frågan är ju vad han har för alternativ? Tror ju knappast några fler ES-laG söker efter en spelare av Nylanders kaliber. Vad jag menar med det är ju att han är väldigt begränsad vad beträffar poängproduktionen och han är ju van att hatta omkring i olika lag.

Peter är ju en duktig hockeyarbetare men kan "försvinna" ur matcherna och för de som inte är så insatta skulle han nog framställas som en "sopa".

Så för att förstå "Lill-Nyllets" storhet måste man se linjerna i spelet och studera honom ingående i några matcher. Han gör nytta i det tysta.

Men kan som sagt var blixtra till mellan varven och peta in några puckar och göra några delikata framspelningar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.