Fy, jag får ångest direkt när jag beskådar dina tänkvärda rader... Fan vad skönt att jag inte KAN åka med imorgon! Satsar på tidig nattning, 18:59 blir lagom... Förutom nämnda klasslirare har de JUH svenska namn som Lasse Briell och Guran Hermansson... Nej, nu handlar det främst om att hålla siffrorna nere, helst under tvåsiffrigt...
Tips: Lövet - TIK 9-3 (äh, skit i periodsiffrorna)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Fy, jag får ångest direkt när jag beskådar dina tänkvärda rader... Fan vad skönt att jag inte KAN åka med imorgon! Satsar på tidig nattning, 18:59 blir lagom... Förutom nämnda klasslirare har de JUH svenska namn som Lasse Briell och Guran Hermansson... Nej, nu handlar det främst om att hålla siffrorna nere, helst under tvåsiffrigt...
Tips: Lövet - TIK 9-3 (äh, skit i periodsiffrorna)