-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4948)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Men att jag sväljer allt med Nubben tillbakavisar jag. Däremot har jag ett stort förtroende för honom och med all rätt. Resultaten får väl tala för sig själv tycker jag.
I början när han tillträdde som sportchef skrev jag faktiskt en krönika där jag var beredd att se hans huvud på fat. Då var jag skeptisk. Men i takt med åren har känslan för Nubben som både person och sportchef växt sig betydligt starkare.
Åh självklart måste jag väl tro att de spelare Nubben rekryterar är de rätta. Jag kan ju inleda säsongen med att kräva ett misstroendevotum mot karln innan vi sett några resultat.
Jag är docjk precis som alltid rak och ärlig och finns det minsta tveksamheter från min sida angående Nubbens arbete lovar jag dels personligen och författa en tråd härinne.
Jag är inte rädd för att föra fram en obekväm ståndpunkt.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)