1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 73959

Sv: Leksandsgullegull
Årets bästa länk.
Helsidor i Expressen & Aftonbladet för att dom lyckades slå AIK i Globen.
Allbert "kiruna" Svanberg ägnar en hel krönika i sporten i söndags.
OSV OSV...

Varför skriver ingen om att Löven har gjort en bragd som tog sig till kvalserien over huvud taget????

I tisdags vann vi tredje raka och Leksand fick 2 helsidor i AB, AIK som torskade fick en helsida och TIK fick knappt ett erkännade.

Återtåget kommer FÖRHOPPNINGSVIS att köra ner i någon djup ravin.

Vart har objektiviteten tagit vägen???????

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer