Årets bästa länk. Helsidor i Expressen & Aftonbladet för att dom lyckades slå AIK i Globen. Allbert "kiruna" Svanberg ägnar en hel krönika i sporten i söndags. OSV OSV...
Varför skriver ingen om att Löven har gjort en bragd som tog sig till kvalserien over huvud taget????
I tisdags vann vi tredje raka och Leksand fick 2 helsidor i AB, AIK som torskade fick en helsida och TIK fick knappt ett erkännade.
Återtåget kommer FÖRHOPPNINGSVIS att köra ner i någon djup ravin.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Helsidor i Expressen & Aftonbladet för att dom lyckades slå AIK i Globen.
Allbert "kiruna" Svanberg ägnar en hel krönika i sporten i söndags.
OSV OSV...
Varför skriver ingen om att Löven har gjort en bragd som tog sig till kvalserien over huvud taget????
I tisdags vann vi tredje raka och Leksand fick 2 helsidor i AB, AIK som torskade fick en helsida och TIK fick knappt ett erkännade.
Återtåget kommer FÖRHOPPNINGSVIS att köra ner i någon djup ravin.
Vart har objektiviteten tagit vägen???????