Media har fått för sig att återtåget och Leksand är hela Sveriges angelägenhet och våta dröm, men vem fan vill se Sigge "Einstein" Svensson igen utanför rumpmasarnas distrikt??
Inte jag i alla fall.
Men visst, jag byter dem gärna mot AIK eller Luleå vilken dag som helst.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Inte jag i alla fall.
Men visst, jag byter dem gärna mot AIK eller Luleå vilken dag som helst.