Det är också lite illavarslande att SVT Text inte ens nämner någon av de två andra matcherna på hela två sidor när dom annars brukar klämma ihop en kort resumé av alla matcher på en och samma sida.
Okej, det är ruskigt imponerande det dom gjorde i måndags men inte fan ska det vara sån jävla fokusering på Leksand så deras motståndare helt glöms bort.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Okej, det är ruskigt imponerande det dom gjorde i måndags men inte fan ska det vara sån jävla fokusering på Leksand så deras motståndare helt glöms bort.