Micke: Visst fan handlar det om avundsjuka till stor del men bara för att Leksand har sån otrolig tradition (som då inte alls Timrå har inte skit av) så ska inte media enbart koncentrera sig på dom och helt skita i de resterande matcherna.
Länkar:
http://www.smhl.net/shg
http://www.smhl.net/shg