Om det är uppståndelsen efter AIK-Leskand ni klagar på så får ni ge er. Den gång Timrå drar ~10000 anhängare till Globen kommer ni få minst lika utrymme i media.
Jag kan hålla med om att det daltas lite för mycket i allmänhet med Leksand men för tillfället förtjänar de uppmärksamheten.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag kan hålla med om att det daltas lite för mycket i allmänhet med Leksand men för tillfället förtjänar de uppmärksamheten.