-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4951)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Men jag skall ändå ta mig ut till "Kattlådan" för att se Kattkräken matcha mot Hudiksvall HC tillsammans med vapendragare "El Aka Ali."
Intressant att få se vad "Svebba" är kapabel till i sin nya omgivning? Sedan hoppas jag att "Bössan" är tillbaks mellan stolparna för HHC. Han har haft problem med ljumskarna och avstått de två senaste träningarna. Utan honom blir de nog rådäng för HHC. Nu tror jag inte för mitt liv att HHC kommer kunna mäta sig med IFSH men "Bössan" kan iaf hålla siffrorna nere. Sedan blir det kul att se gamle Timråjunioren Tobias "Salle" Sahlin-Nilsson.
För er oinvigda kan jag upplysa er om att "Bössan" är Tobias Bössfall, en målvakt med ett förflutet i Linköpings HC.
Jag kommer avlägga en rapport ikväll över mina reflektioner. På återseende.
Tjing tjong!