1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 742149

Sv: Laget första matchen i Schweiz
...det är bara att konstatera att våra keepers inte är av den klass som man önskar. Man kan bara önska att Nubben inser fakta och införskaffar en målvakt så snart som möjligt... Att tro att Asplund/Backlund håller i ES är som att tro på ett mirakel tre dar före lön.... Att Asplund inte håller elitserieklass har jag redan påpekat vid ett tidigare tillfälle. Backlund vet man inte riktigt var han står.. men talang verkar han besitta i alla fall. Men att den ska infinna sig i är är väl en chansning som jag inte köper. Ska man bygga ett lag så bör den börja med en målis som ger signaler till resten av laget att HÄR finns jag....och det har vi inte... Tyvärr.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.