1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 742163

Sv: Laget första matchen i Schweiz
Bissett19: Det är sant och allmänt känt... Jag är dock övertygad om att man jobbar stenhårt på det och får han bara förtroendet och hittar tillbaka till glädjen i spelet så har han mycket gratis genom talangen. Det sägs också att målvaktsparet har en sällan skådad kemi och att Asplund växer mer och mer. Klart att Backlund också har mycket att bevisa, men han har precis allt som krävs för att lyckas och att matchas i ett bättre lag gör att självförtroendet blir större och större, självförtroendet som är A och O på målvaktsfronten, och hans försäsong har hittils varit mycket bra. Jag vet att det handlar om just försäsong, men att som målvakt få vind i seglen är väldigt viktigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.