1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 742170

Sv: Laget första matchen i Schweiz
Chad The Man: Tror Du har helt fel när det gäller Backlund har sett honom ett antal gånger o han spelar lungt o tryggt o bra..
I Leksand var det inte lätt att vara toppkeeper i fjol..precis som många i timrå verkade underprestera fast mycket av orsaken låg i att laget totalt sett var svagare o det avspelar sig otryggare spel hos de flesta trots den situationen även i Leksand spelade Backlund på en rel. hög o jämn nivå som sista utpost..
Asplund gör inte ett lika tryggt intryck.. det är sant (ännu i varje fall)..men det gör inte heller tex. Modos Zajkovski (stavningen?) som andremålvakt
o inte heller många andra andramålvakter men som förstakeeper har vi i Backlund en riktigt riktigt bra målvakt!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.