1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 742176

Sv: Laget första matchen i Schweiz
Ambroo:Så du tror man jobbar med Aspens mentala problem?nu är det ju så att det inte är nåt nyuppstått problem direkt,Asplund debuterade ju i Brynäs säsongen 98/99 o sen dess har han varit "lovande",o samma problem uppstår varje år med hans psyke att han helt enkelt viker ner sej när det blir en viktig match.Det är tyvärr lite Jonny Rödlund varning på honom,ung o lovande i en massa år.Skillnaden är väl att Rödlund hade lite bättre självförtroende än Asplund.

Men ni har ju Backlund som sagt som ser ut att bli en stormålvakt,men blir han skadad så är ni in deep shit.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.