-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 13
- Silly Season 2026-27 (4926)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
"Floskeltoppen. Svebba har inte varit bra i helgen och han var det definitivt inte igår..."
Hmmm! Så det är samma hackkyckling i år igen!
Skall bli intressant att se vilka fler som utses... Nu är ju Sloan borta och Wennerberg långtidsskadad..
Jag gissar på Kalle K osså Asplund såklart.. Men någon forward måste också in bland hackkycklingarna.. Svårt att säga vem. Men knappast nån av de unga. Mange ligger risigt till. LillNyllet måste nog glänsa för att inte dra åt sig "onda ögat" .. Det kan ju passa bra! Då får han vikariera för Wennerberg som hatobjekt också..
:-)
(Jo det är en smiley där på slutet.
För er som inte förstår innebörden av en smiley så betyder det ungefär: Ta detta med en nypa humor... Det är tillspetsat med ironi men innhåller ändå ett uns av skribentens seriösa åsikter)