-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 13
- Silly Season 2026-27 (4926)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Å fan! Förlåt! Hur kunde jag glömma Oksa! Han var ju nere på Mats Hanssons "dissnings-nivå" innan han försvann!
Vad Svoboda anbelangar så kan man inte säga att han hade världens stabilaste lag framför sig heller.
Vilken målvakt skulle inte bli darrig i ett lag som spelar med nerverna utanpå kroppen.. Som ger motståndarna både chans två och tre.. I boxplay hade han konstant två rödvita backar och en motståndarforward i knät.. Då snackar vi två backar i målgården alltså!
Jag tror att det Sanny sa till Kattiz inte bara gäller för honom... Att det inte är så förbaskat lätt att prestera när spelet inte stämmer i laget....
Om spelet funkar bättre i år kommer säkert både Svebba, Sanny, Mange och flera andra att kunna spela "sitt spel" på ett helt annat sätt än förra sässen...