1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614758 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 746404

Sv: I dagens...
ståpäls: Ett bra lag måste lära sig att kunna hantera pressen. För vi blir knappast sämre med åren.

Om vi inte kan hantera press nu hur f-n skall vi då kunna göra det den dagen vi erövrat det första SM-guldet?

Nu ville inte jag läsa artikeln om Thomas Johansson enbart för att han tippat Timrå-Färjestad i SM-final. Så naiv är jag inte.

Jag tycker Thomas är en riktig högoktanig back som faktiskt var högaktuell för Timrå för några år sedan innan han flyttade till Finland och valde spel med Jokerit.

Det är kul att få lite mer kött på benen även om de övriga lagen nu när premiären närmar sig med stormsteg.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.