1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 749581

Sv: Det drar ihop sig!
Det känns att det är nära nu.
Bara ett par dagar återstår och det ligger ett nästan obehagligt lugn över kommunen. Nerverna kryper utanpå huden men är fortfarande i någorlunda balans. Känslan i magen är däremot en blandning utav lugn, berg och dal bana och brutal boxningmatch. Vi är alla lika spända.. (hoppas jag) inför den stora drabbningen som Tisdagskvällen kommer att bjuda oss på.

Jag har en vision: Vajjande fanor, dunkande trummor, vrålande rödvita fans och nedstämda huvudhängande småbröder..;-)


Nu spöar vi skiten ur lillebror och visar från allra första början vart skåpet ska stå denna vinter. VÄL MÖTT I E.ON PÅ TISDAG!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.