250 kg. AIK-Leksand har inte diskuterats av mig. Däremot att man i media var otroligt snabba i att bedöma Leksand som en ångvält som i princip hade elitserieplatsen klar redan innan denna säsong startades i höstas. Kraftansamlingen man gjorde i dalarna med återtåget går en gång och den har förstärkts med hjälp av mediabilder och propagandatrummande. Frukten av detta bäddande ger råg i ryggen för laget och vi såg effekten i globen i den långt i förväg planerade massinvasionen. Jag vill poängtera ännu en gång att jag är mest allergisk mot propagandamaskineriet. Med drevet i ryggen kan man pissa längre. Leksand, hockeykunnandet och kraftansamlingen är liksom en annan sak..även om kraftansamlingen var stor. Ge oss några bra säsonger, slutspelsplats så kan vi matcha det i globen. Jag tror inte att vi blir överröstade imorgon. Eller hur ska vi ha det? Det är rätt mycket kärlek runt Timrå också..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag vill poängtera ännu en gång att jag är mest allergisk mot propagandamaskineriet. Med drevet i ryggen kan man pissa längre.
Leksand, hockeykunnandet och kraftansamlingen är liksom en annan sak..även om kraftansamlingen var stor.
Ge oss några bra säsonger, slutspelsplats så kan vi matcha det i globen.
Jag tror inte att vi blir överröstade imorgon. Eller hur ska vi ha det?
Det är rätt mycket kärlek runt Timrå också..