Sune: efter 2 omg. är Jonte 2:a o Regin 10:a på målgörarstatistiken ang. de 20 bästa. Jag tror inget lag har några fler än två på den listan..så vi är med från början där också och 3 av våra centrar ligger mycket högt på vunna tekningar osv. Johan Andersson bäst..
Och ännu inget insläppt mål i boxplay osv. Tik ser bra ut!.. vi gläds fast visst!! det har så klart bara spelats två omgångar ännu..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och ännu inget insläppt mål i boxplay osv. Tik ser bra ut!.. vi gläds fast visst!! det har så klart bara spelats två omgångar ännu..