1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 752807

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2006-09-21
ernie eagle: "Jag inbillar mig att Kenta å grabbarna funnit inspirationen och fått en nytändning efter att ha läst min artikel i MagaZinet.

Någon annan logisk förklaring finner jag ej."

På tal om självinsikt så är jag övertygad om att det här laget fått en bra start tack vare premiärtifot. Snacka om en suverän sporre för grabbarna. Det kan absolut inte vara något annat som får ett elitserielag att spela bra än dess supportrar.

Vi är deras ryggrad, hjärna och vilja.

Eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer