actionleif: Så du säger det! Äsch jag kommer vara lika "kaxig" i fortsättningen och ifrågasätta sånt som jag anser är fel. Hissa och dissa, roa och oroa, rosa och risa, hylla och såga åt höger och vänster när som helst var som helst hur som helst.
En stark kritiker och debattör men likt förbannat en skön subbe som har smak för livets goda och inte skäms över att njuta av ögonblicken, inte heller att titulera mig livsnjutare =).
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
En stark kritiker och debattör men likt förbannat en skön subbe som har smak för livets goda och inte skäms över att njuta av ögonblicken, inte heller att titulera mig livsnjutare =).