Ja just i fan jag glömde bort jantelagen och vi bor i S-fästet Timrå. Man får inte tycka om sig själv eller tro att det man gjort fört någonting gott med sig.
Att tänka högt är som att svära i kyrkan. Jag är ju bara en simpel bonnjävel och enkel Centerpartist som skall hålla igen käften och inte gapa i församlingen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja just i fan jag glömde bort jantelagen och vi bor i S-fästet Timrå. Man får inte tycka om sig själv eller tro att det man gjort fört någonting gott med sig.
Att tänka högt är som att svära i kyrkan. Jag är ju bara en simpel bonnjävel och enkel Centerpartist som skall hålla igen käften och inte gapa i församlingen.
Kom så går vi Janne!