Eftersom jag med åren blivit bra på att klippa och klistra så skulle jag kunna klistra in ganska många "alla tycker" eller "alla i Timrå tycker" t.o.m "timråsupportrarna tycker".
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Eftersom jag med åren blivit bra på att klippa och klistra så skulle jag kunna klistra in ganska många "alla tycker" eller "alla i Timrå tycker" t.o.m "timråsupportrarna tycker".
Men jag vill inte.