mikenomad: Har aldrig vart och kommer aldrig bli. Däremot har jag kontakter med Pernilla Eurenius i egenskap av styrelsemedlem i SK och för att de vill sponsra oss och synas i en miljö där det finns potential att finna nya medlemmar.
Men min politiska ideologi har alltid varit Centerpartistisk.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men min politiska ideologi har alltid varit Centerpartistisk.