ernie eagle: Tack du, även om det inte är nån hockey på sidan. Jo en Erik bor nästgårds, och vi djävlas aldrig..... I am back, trodde det skulle rinna ner, men ack så fel dé blev. Cuagn......
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tack du, även om det inte är nån hockey på sidan.
Jo en Erik bor nästgårds, och vi djävlas aldrig..... I am back, trodde det skulle rinna ner, men ack så fel dé blev.
Cuagn......