Jag drog bara en liknelse. Men visst...jag respekterar din åsikt...då borde du respektera min också utan att fjanta på med en massa skavsår i röven etc. Förresten...vad har du emot Uddan och Kapten Lindow?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag drog bara en liknelse. Men visst...jag respekterar din åsikt...då borde du respektera min också utan att fjanta på med en massa skavsår i röven etc. Förresten...vad har du emot Uddan och Kapten Lindow?