Ja...var det du som uppfann ordet besserwisser? Du verkar så stolt över att du visste att Jonte skulle komma till Timrå varför du måste visa nått fjantigt inlägg från nån skellefteåfan på din sida. Löjligare får man leta efter...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja...var det du som uppfann ordet besserwisser? Du verkar så stolt över att du visste att Jonte skulle komma till Timrå varför du måste visa nått fjantigt inlägg från nån skellefteåfan på din sida. Löjligare får man leta efter...