Jaja...klagar man på andra så får man vara beredd på att få tillbaka. Hursomhelst...jag kommer fortsätta hylla Svedberg vare sig du vill eller inte, om du finner det så störande att jag hyller en av lagets spelare så får du helt enkelt ignorera mig...ok?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jaja...klagar man på andra så får man vara beredd på att få tillbaka. Hursomhelst...jag kommer fortsätta hylla Svedberg vare sig du vill eller inte, om du finner det så störande att jag hyller en av lagets spelare så får du helt enkelt ignorera mig...ok?