1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 756029

Sv: Timrå IK - Mora IK
Smokey "den allsmäktige": Må så vara...... Även om jag inte lider det minsta med leksand. Deras publikskara är inte speciellt hårt prövad, visst dom har trillat ur några gånger på slutet. Men det är inte samma sak. Skulle enbart leksingar gå på leksands matcher skulle det kanske vara 300 pers på läktarn...... My point: Mora är Leksands lillebror, även om leksand skulle spela i div 5 skulle det vara så. Varför? Min teori, leksand har alltid varit det större laget. Likafullt kommer sundsvall alltid vara timrås lillebror, oavsett divisionstillhörighet.

Kom ihåg: Gustav Vasa flydde även från Mora...... Det var dom som pulsade ikapp honom när dom ångrat sej.

Sensmoral: Dalmasar är tröga och vet inte sitt eget bästa förrän efteråt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.