1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614837 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 758955

Sv: Svedberg!
Moverare: Nja,blev nog inte sådär nämnvärt irriterad så de kan du nog inte ta åt dig nån ära för.

Som jag ser de har Nyberg-Ryden-Zetterström-Romö-Westerlund fått sin skolning i Timrå. Sen om de tog sina första steg i nån skridskoskola ute i NSK eller på Gärde tycker jag inte spelar någon roll.

För att dra en enkel jämförelse...Du är väl journalist va ? Tror knappast att du fick den utbildningen i klass 1-6 (om du nu har någon vill säga)
Med den jämförelsen hoppas jag att du förstår vad jag menar med 1/4 tikare i truppen.
Skulle du mot förmodan inte förstå kan jag tyvärr inte hjälpa dig mer i den här frågan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.