sargad: Helt rätt att proppsa för perspektiv på saker och ting. Men erkänn, det är inte lätt att inte sväva iväg ytterst så lite. :)
Det är ju inte för inte hockeyfolk hela tiden envisas med att säga "det vänder fort i hockey". Det får man aldrig glömma bort. Det gäller ändå att passa på att njuta medans vi ligger där vi ligger. Det är underbart just nu och på lördag tar vi nya, ödmjuka, tag.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är ju inte för inte hockeyfolk hela tiden envisas med att säga "det vänder fort i hockey". Det får man aldrig glömma bort. Det gäller ändå att passa på att njuta medans vi ligger där vi ligger. Det är underbart just nu och på lördag tar vi nya, ödmjuka, tag.