Så var det slut på ödmjukheten...ramsan på lördag: "Fy fan va vi är bra, för fan va vi är bra, för vi kan inte förlora för vi kan inte förlora för vi kan inte föörlooo-oooraaaaa.....fy fan va vi är bra" ;-)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Fy fan va vi är bra, för fan va vi är bra, för vi kan inte förlora för vi kan inte förlora för vi kan inte föörlooo-oooraaaaa.....fy fan va vi är bra" ;-)