Red Rocker: Man får gåshud och man får gnugga sig i ögonen gång på gång. Det är helt jävla otroligt!!
Jag är livrädd, tänk om detta bara är en ljuvlig dröm. Tänk om man vaknar i morgon och det är den 19:e sep. och dags för hemmapremiär mot MoDo. Hua. Besvikelse!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag är livrädd, tänk om detta bara är en ljuvlig dröm. Tänk om man vaknar i morgon och det är den 19:e sep. och dags för hemmapremiär mot MoDo. Hua. Besvikelse!