Kerstin_k: Ja Nylanders kedja var överlägset bäst i TIK idag. Riktigt kul att se. Tyckte både 3:e och 4:e kedjan var riktigt bra.
Känns bra att alla pratar om att vi har en sån fantastik förstakedja. Det gör att alla glömer bort våra andra kedjor. Men vi har 4 kedjor som kan producera mkt bra.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Riktigt kul att se. Tyckte både 3:e och 4:e kedjan var riktigt bra.
Känns bra att alla pratar om att vi har en sån fantastik förstakedja.
Det gör att alla glömer bort våra andra kedjor.
Men vi har 4 kedjor som kan producera mkt bra.