1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 761443

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
"En sak till, Timrå har alltid varit, är och kommer alltid att vara mästarna på skitmål. Inte ett enda välförtjänt eller snyggt mål i afton. Tänk om LHC för en gångs skull skulle ha ens hälften av Timrås flax. Då hade vi fan vunnit varje match med 10-0."

"Egentligen så är Timrå ett riktigt skitlag, visst de har börjat serien bra och de har en bra förstakedja men resten av laget är fan dussinlirare. Bara att inse att vi har ett gäng högavlönade divor på isen i år."


Saxat ur White lions. Hmmmm.... hörde jag dålig förlorare eller...? *L*

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.