1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 761449

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Red Rocker: Jag håller med dig fullständigt!

Jag blev helt enkelt förbannad när jag läste ST för cirka fyra minuter sedan. Vart hittar han en 1:a i Moes betyg? Var gjorde han bort sig?

Okej, de var inne på båda baklängesmålen men på båda de målen så var det forwards som stod för misstagen. Det första så markerades inte Håkansson som kom i andra vågen och på det andra så fick inte Regin iväg pucken framför mål.

Men att ST är dålig på hockey var väl kanske ingen nyhet.

ernie eagle: Slog Moe massa icing i panik? Jag tror han slog en icing och det var menat som en passning som blev det blev ett missförstånd av. Jag tyckte nästan att det backparet var det som var minst pressat i den andra perioden.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.