1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 761479

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
JimmyH: Moe sålde sig lite lätt på första målet och kom lite fel i någon situation där han släppte till en LHC forward bakom sig till ett friläge. Annars var han helt ok där 2+ hade passat bättre än 1:a. Svedberg tyckte jag också var bra.

Tyckte problemen i andra mest berodde på att det dels var mycket kollektivt puckslarv kombinerat med att forwards inte fick fast deras puckförande spelare.

Men jag var mest nervös så här första livematchen för iår så jag kanske analyserar fel... :)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer