1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 761481

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Tycho: Det är svårt att det där alltså, när han och Svedberg blir i numerärt underläge där på första målet, Moe försökte väl mest att täcka skott där. Det är fortfarande en forward som ska ha koll på Håkansson, hade han varit markerad hade chansen aldrig blivit av.

Backparet var ju inne på 1-0 framåt om nu någon vill anteckna det.

Trots att vi var tillbakapressade i den andra perioden så kom de inte särskilt ofta in framför mål utan jag tyckte att samtliga formationer lyckades styra ut dem i hörnen i väldigt stor utsträckning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.