1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614844 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 761490

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
JimmyH:

Det är nog samma på tidningen som här Jimmy att om man går på hockey är man EXPERT. Dom går ju på matchen därav tror han sig vara expert finns många sådana herrar.....BLIND är dom mer eller mindre eller rättare sagt BLICKLÖS. Kommer ihåg själv när jag spelade gjorde ett underbart solo men var värdelös i övrigt å då menar jag kass i den högre klassen.
Tidningen skrev....namn sedan att jag var kung på banan ägde planen m.m hahaha.
Andra ggr. kunde man slita som fan å inte göra ett misstag å peta in en å annan puck mellan varven då var man medel hahaha plattnackar dom som skriver...inte alla men många.

// #30

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.