1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 763318

Sv: Hovetresan!
Egentligen finner jag det obegripligt att så många orkar engagera sig och åka så långt för en match så tidigt i serielunken - endast match sju av 55! Risken var dessutom uppenbar att första torsken skulle komma just idag. Antar att TIK Support vann läktarmatchen hur enkelt som helst, då det i Sthlm enbart är fotboll som räknas (logiskt!). Nåväl, trist för er som åkte ner eftersom det i slutändan är resultatet som räknas. Hur som helst känns det bra att rött och vitt är de färger som dominerar när det spelas hockey i det här landet (vilket sker var och varannandag)...

Jönköping borta redan på måndag. Härmed önskar jag Timrå IK:s Smålandssektion lycka till. Dock är risken för ännu ett bakslag överhängande. Misstänker att vi torskar för andra gången i rad, tyvärr...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.