-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Sen tycker jag det var synd att Timrå inte hade marginalerna på sin sida och att de var lite lojja. Bland annat så stog linjedomaren Nilsson lite VÄL mycket i vägen. Tråkigt även att Kokko crosscheckade med 3 minuter kvar som var ganska kocko av honom när man slet för kvittering och istället få utvisning.
I övrigt om resan och matchen vill jag säga att det var en fantastisk resa och ser fram emot nästa. Håren på skinnet verkligen reste sig när man klev av tåget och det ekade "ååh rött å vitt, chalalalaa" där på perrongen.
Men man undrar vad som hölls på med när vi skulle kliva av tåget i Timrå mellan 2 st supportrar i vagn 4? Men tack till killen med mini-gitarren som jag tror fick till lite ballader om hockey och Timrå som jag hoppas på att få höra igen. :)
Man undrar kompetensen av folket i fjollträsk när man efter matchen blir hånad och skall "dra hem till Lappland(?)" och är "skoterraggare". Nej resan på lördag till Skellefteå ser jag fram emot och än en gång tack för en underbar resa!