Då var dagens matchen slut och vi fick lite snöpligt stryk med 2-1 efter straffar,men vi fick ju 1 poäng med oss och har fortfarande 4 poäng ner till AIK! Nu möter vi Boden borta på onsdag och bofors borta på lördag så vi får väl hoppas på att vi tar 6 poäng med oss hem? Vi har spelat 6 matcher och har bara tappat 3 poäng.....det kunde ju ha varit värre. Vi ligger ju i delad ledning med leksand i tabellen...! Upp med hakan..! Kom igen Timrå kom igen....!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu möter vi Boden borta på onsdag och bofors borta på lördag så vi får väl hoppas på att vi tar 6 poäng med oss hem?
Vi har spelat 6 matcher och har bara tappat 3 poäng.....det kunde ju ha varit värre.
Vi ligger ju i delad ledning med leksand i tabellen...!
Upp med hakan..!
Kom igen Timrå kom igen....!