Snöpligt sa nån, ja men endast en gnutta! Nog har snöpligare saker hänt i Timrå-ladan... :(
Nu blir det tufft för oss alla, AIK är på gång. Men faktum är att på fredag kan det vara klart! Om vi tar Löven på onsdag och AIK på fredag så kan vi komma sämst 2:a. Det gäller även er, förutsatt att vi gör som ovan!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Snöpligt sa nån, ja men endast en gnutta! Nog har snöpligare saker hänt i Timrå-ladan... :(
Nu blir det tufft för oss alla, AIK är på gång. Men faktum är att på fredag kan det vara klart! Om vi tar Löven på onsdag och AIK på fredag så kan vi komma sämst 2:a. Det gäller även er, förutsatt att vi gör som ovan!