Lyckan man kände efter matchen mot Leksand har bytts ut mot...tomhet. Den här matchen skulle vi ha avgjort i 1:a perioden...14-2 i skott och AIK totalt utspelat..! När nu inte det räckte så fick vi ett annat gyllene tillfälle,nämligen 5-3,men.. Nu gäller det att laget börjar ladda om direkt för 2 svåra bortamatcher. Kom igen grabbar och visa vad ni kan nu!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Den här matchen skulle vi ha avgjort i 1:a perioden...14-2 i skott och AIK totalt utspelat..!
När nu inte det räckte så fick vi ett annat gyllene tillfälle,nämligen 5-3,men..
Nu gäller det att laget börjar ladda om direkt för 2 svåra bortamatcher.
Kom igen grabbar och visa vad ni kan nu!!